Tuesday, February 16, 2010

Service telefoane

Deci ... saptamana trecuta, o prietena de familie mi-a dat un telefon (un Sagem nu stiu de care vai si amar de el) sa il duc la decodat. Bun, zis si facut. Am mers Joi dimineata cu el la service (nu dau nume) si mi-au zis sa revin intr-o ora. Apropo 40 de lei sa decodeze un telefon care valora vreo .... cred ca 20 de lei :). M-am intors dupa o ora si mi-au dat raspuns: Hai te rog maine ca nu merge nu stiu ce server. Ok, am revenit Vineri. Ghiciti raspuns ... Pai stii ca stai 2 minute ca acum il fac. Si stau, si mai stau acolo de nebun si imi fluiera maimuta de pe perete de fiecare data cand miscam ceva si mai stau pana la un moment dat!! Vine baiatul si ma intreaba: Auzi ... ai bagat codul de siguranta de mai multe ori? Eu: Nu stiu ca nu e telefonul meu. Nu zice nimic si se intoarce la munca. Bun, dupa alte 10-15 minute vine si imi zice sa ma intorc luni ca nu stiu ce trebuie sa ii faca. Ok, ma intorc luni: Salut ai facut telefonul? El: da, cum sa nu, dar e in masina unui prieten si trebuie sa se intoarca imediat, in vreo 15 minute ca a mers pana nu stiu unde. (Ce dracu frate, de cand se muta atelierul in masina???) I-am lasat numarul meu de telefon sa ma sune cand vine prietenul lui. Ma duc la o cafea, si mai astept, si mai astept, dar tot degeaba. Ma duc la service si primesc raspunsul decisiv in final! Am uitat sa te sun dar uite aici telefonul. Pff Raiul pe pamant. I-am platit, ajung acasa, ii dau telefonul prietenei si la care ea: Auzi dar cartela unde e? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA x(

1 comment:

  1. io ti-am zis ca serviceul ala de telefoane cu maimuta pe perete nu dau nici io nume...is niste ratati si niste fututi in cur. te-am avertizat sa nu mergi acolo da tu nu ca esti mai cu coarne!

    ReplyDelete